tisdag 25 mars 2014

Malmö och Avesta!

Tusen tack alla nya & gamla kunder som tittade förbi hos oss i Malmö!



Ja, vad tiden går! Jag sa i vintras att när jag avslutar min lilla mässturné så kommer det att vara vår - å ja, nu så är vi ju här! Härligt härligt, och det riktigt spritter i mig - vill sy en massa - har ju stått och dels klappat "mina" tyger på mässorna samt så hört alla era planer för tygerna! Sen blir jag alltid extra sysugen när det är fint väder (haha, borde kanske vara tvärtom?!)



Nu är det ju inte riktigt så att mässturnén är riktigt avslutad än! (blir den någonsin det!?) Nästa helg - den 5e april så är det Hälsomässa i Folkets Park i Avesta! Vad jag gör på en härlsomässa!? Man blir ju glad av mina tyger =) =)
Jag har några platser på gästlistan, så vill ni komma in gratis så skicka ett mail till www.info@delatezz.se! Först till kvarn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vid förhandsbokning måste du alltid ange din mailadress, vill du inte uppge den här så skicka ett mail till delatezz @ gmail.com (utan mellanrum!)